joi, 8 septembrie 2011

Costite de porc la cuptor



Mi-a fost teama prima data de aceasta combinatie: carne de porc si portocala dar va pot spune cu mana pe inima ca iese absolut delicios de bun! Merita sa incercati! Astept sa-mi spuneti daca v-a placut! Pentru noi reteta asta a trecut deja pe lista preferatelor:D.



INGREDIENTE:
4 costite de porc
1 portocala
1 chilli
4 catei de usturoi
1 lingurita boia dulce de ardei
3 linguri miere de albine
ulei.






Cum procedam:
Spalam bine costitele si le lasam pe o farfurie. Intre timp, curatam si spalam cateii de usturoi, ii pisam bine apoi ii amestecam cu ardeiul iute curatat de seminte si taiat foarte marunt, boia de ardei dulce si coaja de portocala rasa. Cu acest amestec ungem bine costitele si le lasam 2 ore la rece in frigider.
Dupa ce a trecut acest interval de timp, le scoatem si le punem in tava unsa cu putin ulei. Le acoperim cu folie de aluminiu sau cu un capac si le lasam 1 ora la 170C. Scoatem tava si turnam deasupra costitelor sucul de portocala amestecat cu mierea de albine. Introducem iarasi tava in cuptor, de data asta neacoperita si lasam sa se rumeneasca bine.







11 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Ce bine arata, mai stiu ca gustul de la sucul de portocale da o aroma speciala mincarurilor... Pup !

Corina spunea...

Vai ce suculente-s, cum arataaa! Mununat!

Adela Zilahi spunea...

Imi place aceasta combinatie, suna tentant, am sa incerc si eu!

Costin Comba spunea...

Cata eleganta, acea floare parca ii schimba total aspectul.

Unknown spunea...

... cred că vă e cunoscută încă expresia "îmi plouă în gură" :-)... cam asta e cu reţeta ta! Felicitări Iulia

Diverse spunea...

Mmmm.... foarte bine arata! :)

Unknown spunea...

Hehe:D...daca va invit la o portie veniti:)?
Multumesc pentru mesajele voastre frumoase!

Unknown spunea...

Când? Unde? Cum... văd eu!

Unknown spunea...

:D Ramane de stabilit:).

Unknown spunea...

You welcome and thank you:D!

Bogdan spunea...

E la cuptor iti zicem cum a iesit :D