vineri, 13 martie 2009

Tzaziky

 

INGREDIENTE:
1 castravete mare
1 catel usturoi
200 ml smantana
100 ml iaurt
ulei de masline
sare dupa gust.



Eu am procedat asa : am dat castravetele pe razatoarea mare si l-am pus in sita,presandu-l din cand in cand cu o lingura ca sa se scurga apa din el.



 

L-am amestecat cu usturoiul pisat si cu celelalte ingrediente si am omogenizat.Normal,din cate stiu eu ar fi trebuit iaurt cu cel putin 10% grasime dar pentru ca am gasit numai cu 3.5%,m-am gandit sa adaug smantana si a iesit super bun!



 

Este foarte racoritor.Merita incercat.




6 comentarii:

Lavinia spunea...

Yammy, Yammy! Iaurt cu 10% grasime nici eu n-am gasit. Cel mai mult am gasit un iaurt grecesc cu 8%.

Unknown spunea...

Da.Si eu am cautat , dar iaurt cu mai mult de 3.5 nu am gasit.Dar nu-mi pare rau ca a iesit super si asa cum l-am preparat:)Te pupicesc,Lavinia draga!!!

Anonim spunea...

iulia,gasesti la netto iaurt grecesc cu 10 % grasime. foarte gustos si cremos!

Unknown spunea...

Uite ca nu am fost atenta la Netto, dar o sa ma uit si eu. Multumesc de sfat!

Anonim spunea...

Iulico in foto final apar la suprafata niste"particule rosii", probabil ai pus vegeta inloc de sare ?

Unknown spunea...

M-ai prins. Mi se pare mai bun si cu un pic de vegeta cu toate ca stiu...nu e sanatos dar nah...:D