joi, 16 aprilie 2009

Colacei dulci



Aici am pus in practica tot o reteta a Laurei Adamache. Foarte buni si acesti colacei!


1 : 125ml apa clocotita, 50g zahar, 25g unt.
2 : 20g drojdie, 25ml apa calduta, 1 lingurita zahar, 1 ou, vanilie.
3 : 425g faina, 1 lingurita sare. 


Am amestecat untul taiat cubulete cu zaharul. Peste ele am turnat 125ml apa clocotita.Am amestecat ca sa se topeasca mai repede untul si zaharul, apoi am lasat sa se raceasca. 

Am dizolvat drojdia in 25 ml apa calduta,peste care am adaugat si lingurita de zahar.Am amestecat bine, apoi am pus aceasta compozitie peste prima. 

Am adaugat si faina si am inceput sa framant aluatul. 

Apoi am lasat la crescutvreo 2 ore...sau 3...nu mai stiu exact:) 

Acest aluat il impartim in 8 parti egale.Fiecare bucata o intindem intr-un snur lung si cat de cat egal ca latime.Am rulat snurul si am format colaceii. 

Ii asezam in tava tapetata cu hartie de copt si ii mai lasam 1 ora.I-am uns apoi cu 1 galbenus amestecat cu o lingura de lapte si i-am bagat in cuptor la 180C,aproximativ 15 min.






Aici "sectiunea".Foarte pufosi!






Niciun comentariu: