duminică, 28 noiembrie 2010

Conopida pane

O reteta pe care multi dintre voi ati incercat-o si ati laudat-o, asa ca mi-am spus: trebuie neaparat sa o incerc! De atunci a ramas printre retetele noastre preferate care se repeta de cele mai multe ori. O savuram de fiecare data alaturi cu sosul de usturoi si smantana.


Iata cum am procedat si ce anume ne trebuie:
1 conopida mai marisoara
2 oua
faina
ulei
delikat(fiecare poate condimenta dupa preferinta)
sare, piper.

-Am desfacut conopida in buchetele si am cufundat-o in apa fierbinte cu un praf de sare pana am putut sa o patrund cu o furculita. Am scos conopida si am lasat-o la scurs.
-Intre timp, am batut bine ouale, am adaugat condimentele, putina apa rece si faina. Aluatul trebuie sa fie un pic mai gros ca cel de clatite.
-Trecem fiecare buchetel de conopida prin acest aluat si prajim in ulei incins.
-Scoatem conopida pe un servetel de hartie ca sa mai absoarba din ulei, apoi o puteti savura cu sosul de usturoi...un deliciu!



5 comentarii:

Laura spunea...

Ce pofta de conopida pane mi-ai facut!!! :P ...si mie-mi place la nebunie!

P.S. Ti-am afisat, cum m-ai rugat, bannerul :)

Within the Kitchen spunea...

Lovely photography!

lauralaurentiu spunea...

Eu ador conopida pane, mi-ai facut o pofta! :P

La multi ani de ziua tuturor romanilor, Laura Laurentiu!

pansy spunea...

nici eu n-am mai facut de mult ! tare buna mai e !

Unknown spunea...

Multumesc Laura scumpa!

Ceecee, thank you so much!

Laura scumpa mea, cred ca sunt multi "fani" ai acestei conopide pane :D si chiar ma bucur:D! Data viitoare cand mai fac, te invit la o portie cu putin sos de usturoi pe langa;)!
La multi ani si tie, Laura draga mea si multi pupici iti transmit de pe aceste meleaguri!

Pai draga mea Pansy, sper sa fie o idee buna pentru zilele astea:D. Te pupic cu mare drag!