miercuri, 17 iunie 2009

Aluat de foietaj

Reteta este luata de pe Culinar, postata de Omide, careia ii multumesc pentru ea!
Deci,se fac 2 aluaturi:
-1.Se amesteca 1 cana de apa cu 4 linguri de ulei, sare si faina cat cuprinde.
-2.Amestecam bine 250g margarina cu 7 linguri de faina.

Intindem din primul aluat o foaie,apoi o ungem cu margarina+faina si rulam apoi bagam la frigider sa se mai intareasca. Scoatem aluatul si il intindem,apoi il folosim cum dorim.
Eu am facut niste saleuri din jumatate de aluat, dar nu am mai apucat sa le pozez...oricum au iesit super! Jumatate ma asteapta inca in congelator:)



4 comentarii:

Irina spunea...

Reteta e extraordinara. Mi-a reusit din prima, si a fost mai bine decat m-am asteptat.

Va multumesc foarte mult!!

Unknown spunea...

Ma bucur tare mult ca ti-a iesit, Irina! Pupici si te mai astept pe la mine!

Anonim spunea...

Chiar acum am facut si eu aluatul,a iesit f.bine.Multumesc!

Unknown spunea...

Cu mare placere! Ma bucur pentru reusita:)!