vineri, 21 ianuarie 2011

Pachetele delicioase



Ingrediente:
aluat foietaj
2-3 rosii
ciuperci din conserva
cascaval ras
1 ou
1 lingura de lapte
oregano
sare, piper.


Desfacem aluatul de foietaj, il taiem in doua pe lung, apoi portionam din nou, de data asta pe latimea aluatului astfel incat sa ne iasa mici dreptunghiuri.
Pe fiecare bucatica de aluat asezam cate o feliuta de rosie.


Deasupra asezam ciupercile din conserva, spalate si scurse bine de apa, condimentam iar la final adaugam cascavalul ras.
Separam galbenusul de albus. Amestecam bine galbenusul cu o lingura de lapte iar albusul il batem bine cu o furculita pana se desprinde usor.
Ungem varfurile fiecarei bucati de aluat si le strangem deasupra feliilor de rosii. Presam un pic cu degetul astfel incat sa ramana bine lipite.
Dupa ce am terminat de impachetat, ungem fiecare pachetel cu amestecul de galbenus si lapte.


Le asezam in tava tapetata cu hartie de copt si le coacem pana sunt gata si s-au rumenit frumos.
Sunt excelente!




8 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Hmmm, ce bine arata... iau unul si-l tin pentru miine, ca azi cu pap cu out si brinzica... Pupici si-o zi buna !

Carmen spunea...

ce bine arata, buuuune buuune :) zilele trecute am facut si eu ceva asemanator, doar ca nu le-am impachetat.
un weekend placut!

Liana10 spunea...

Ce idee faina! Simplu, rapid si foarte gustos, nu-i asa? ;-)

andrei spunea...

Arata delicios, o sa-i arat mamei postul poate imi face si mie. Si daca nu, fac eu si gata.Sper sa iasa la fel de bune pe cat arata.

MONI spunea...

Delicios! O sa incerc si eu. Dar cred ca o sa folosesc marar proaspat in loc de oregano. Mi se pare ca ciupercile merg cel mai bine cu marar.

MONI spunea...

Delicios! voi incerca si eu reteta. Dar cred ca in loc de oregano o sa folosesc marar proaspat. Mie imi place foarte mult combinatia ciuperci-marar.

Irina spunea...

Imi place cum arata!

Unknown spunea...

Ma bucur ca va plac aceste pachetele! Sunt de efect si absolut delicioase! Zici ca sunt un fel de mini pizza dar cu foietaj.
Va pup cu drag pe toti!