joi, 13 ianuarie 2011

Varza calita cu afumatura

O mancare simpla si gustoasa! Va recomand reteta cu drag!


Ingrediente:
1 varza murata
afumatura de porc
1 ceapa
3 frunze de dafin
cimbru
3 linguri pasta de tomate.

Spalam varza murata, o lasam la scurs apoi o taiem marunt. Taiem si afumatura in bucatele mici si deasemenea, ceapa.
Calim ceapa in putin ulei, apoi adaugam si afumatura si mai lasam 5 minute pe foc mic invartind mereu. Dupa ce s-au calit impreuna adaugam varza tocata, 2 cani de apa, pasta de tomate, cimbrul si frunzele de dafin. Amestecam bine in ele apoi le lasam sa fiarba acoperit, pe foc mic. Amestecam din cand in cand. Dupa jumatate de ora luam capacul si lasam sa mai scada.
O sa dureze in jur de 2 ore.
Cand mancarea e aproape gata, o bagam 15 minute in cuptor pentru a se rumeni frumos deasupra.
Este excelenta alaturi de o mamaliguta calda si un ardei iute!



5 comentarii:

Danutza spunea...

Ce buna e! Si eu tot varza am facut, dar dulce :))

diamond spunea...

o sa fac si eu, abia astept :D arata fantastic :D

Adina spunea...

voi ati v-ati pus sa-mi faceti pofta de varza cu afumatura!!!apetisanta!!!

Unknown spunea...

Danutza, aici in Germania varza dulce e foarte tare si ar trebui sa fierbi la ea o intreaga zi ca sa iasa macar ceva bun...Asta murata e mai ok.

Diamond, trebuie sa o incerci! E o bunatate de mancarica! Noi am papat cu mamaliguta calda...ardeiul iute nu prea ne place:D. Oricum, idee e ca mancarica e delicioasa:D! Te pupic!


Mitinita, daca ti-am facut pofta inseamna ca trebuie neaparat sa o faci! Deci, te astept cu pareri:D! Eu ti-o recomand cu mare drag!

NenaTica spunea...

iooooooooooooi, abia astept sa pap si eu... imi cautam o reteta ptr varza la cluj, dar dupa pozele care le ai adaugat la reteta asta, cred ca mai de graba fac varza calita cu afumatura (mai ales c-aicia in SUA/Canada sa gasesc frunzele in borcanel, deci nu prea am de facut la varza hahahaha)... si ce pofta aveam de mancarica romaneasca ...