miercuri, 17 martie 2010

Alexutz, nu te vom uita niciodata!

Astazi se implinesc 3 ani de cand prietenul meu din copilarie a intrat in randul ingerilor.
Am vrut sa scriu cateva randuri aici astazi pentru ca nu merita sa fie uitat, dar acum nu imi gasesc cuvintele...!
Alexutz a facut partea din viata mea si a celorlalti parteneri de joaca timp de 20 de ani ... si a plecat fara sa-si ia ramas bun... Niciodata nu voi putea uita cand venea zambind spre mine, ma strangea de umar si ma intreba "Ce faci, Iulica?"!
Nici acum, dupa atata timp, nu imi vine sa cred ca el chiar a plecat si cateodata ma cuprinde un dor de el de parca nu mai pot respira...
Noi ceilalti, vom ramane mereu aproape de parintii sai si vom incerca sa pastram vie amintirea lui Alex pentru totdeauna!


Dumnezeu sa te odihneasca in pace, scumpul nostru prieten! Noi niciodata nu vom indrazni sa te uitam!

17 comentarii:

Naina spunea...

Dumnezeu sa-L ierte si sa aibe grija de el acolo unde este. Condoleante!

Unknown spunea...

Multumesc, Naina!

Vicky spunea...

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l ocroteasca de tot ce-i rau, este cel mai cumplit lucru cand pierzi pe cineva drag, imi pare rau.

MIMI spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!
Pacat,a plecat in Imparatia Cereasca mult prea timpuriu!

furnicuta boscodina spunea...

Binecuvantata fie-i amintirea!

maria elena spunea...

Imi pare nespus de rau, prea tanar!

adnas54 spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.
Condoleante!

broscutza spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca! Condoleantze! E tare trist, asa tanar si plin de viata... Imi pare tare rau. Ganduri bune si pline de incurajare familiei si prietenilor!

Orry spunea...

Dumnezeu sa-l aiba in paza!
E greu sa pierzi un prieten! Dar e si mai greu sa-l uiti!
Prietena mea a murit acum 7 ani si parca a fost ieri!! .... Dorul nu trece!

Narnia spunea...

Condoleante, Iulia. Imi pare foarte rau pentru pierderea ta. Sper ca prietenul tau e acum fericit, intr-o lumea mai buna decat cea pe care a lasat-o in urma.

CamiWitt spunea...

Ingerii sa-l pazeasca1
Scuze ca scriu aici.
Sfintele Sarbatori Pascale sa iti aduca pace in suflet, iubire in inimi, bucurie in casa si bunastare pe masa!

Miha spunea...

Condoleante!

Unknown spunea...

Multumesc fetelor pentru cuvintele frumoase!
Sa speram ca Acolo e o lume mai frumoasa si mai buna decat cea in care traim!

Nykoletta spunea...

Un baiat fermecator, o pierdere imensa pentru noi toti.
Alina, fata mea, de cate ori vine acasa considera ca o obligatie morala, o vizita la cimitir.Si, binenteles Alexandru este printre cei la care aprindem o lumanare.

Apropo, eu fac asta destul de des, macar o data pe luna. Pot aprinde la mormantul lui o lumanare in numele tau, daca imi permiti. Nu stiu cat il ajuta pe el, dar poate ne ajuta pe noi.

Unknown spunea...

Ma bucur tare mult cand aud ca mai sunt oameni care ink nu l-au uitat. M-au napadit lacrimile cand am citit mesajul dumneavoastra.
Chiar v-as ruga daca puteti sa faceti acest lucru. Imi place sa cred ca va sti ca acea lumanare este din partea mea.
Si eu de fiecare data cand vin acasa...si vin foarte rar...dau fuguta repede la el si la alte cateva persoane dragi mie care au trecut din pacate in lumea celor drepti.
Doamne cat imi e dor de el...parca ink e un vis urat tot ceea ce s-a intamplat pe 17 martie 2007...
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Nykoletta spunea...

Binenteles ca e un vis urat!Eu, Alina si ar trebui si tu luam exemplu de la parintii lui.Am fost in biserica in ziua cand au trecut micul si noul lor copil prin altar. Rascolitor moment! Viata merge inainte si noi trebuie sa ne gandim la el, la clipele frumoase,la cea facut el bun si nu la momentul tragediei. Se spune ca Dumnezeu ne cheama la el atunci cand nu mai are nici un plan cu noi pe acest pamant, ori in aceasta dimensiune. Cine stie pe unde o fi sufletul lui. Poate alina inimile altor parinti, poate e chemat aici, ori aiurea sa faca un pustiu de bine. .... Cine stie....

Unknown spunea...

Asa este. Cine stie? Pana voi afla unde e, il voi simti adanc in sufletul meu, viu si zambaret asa cum l-am stiut intotdeauna.