miercuri, 20 mai 2009

Piept de pui pe grill

5 piepti de pui
1/2 ardei gras verde
2 rosii
150g cascaval ras
patrunjel verde
delikat.


-Se taie cubulete mici jumatatea de ardei gras si rosiile si se amesteca cu patrunjelul tocat marunt si cascavalul ras.

-Pieptul de pui se pune pe grill si se asteapta sa se rumeneasca doar pe o parte, apoi pe o bucata de folie de Al, se pune pieptul, insa cu partea nefacuta in jos.

-Deasupra se pun 1-2 linguri din amestecul de mai sus.
-Se impacheteaza si se pune iar pe grillul incins.Se lasa sa se faca pieptul de pui.


-Cascavalul se topeste si tine legumele prinse de carne.Este absolut delicios!!!



-Noi am servit cu piure de cartofi.

14 comentarii:

Jack T spunea...

Perfect. o Creatiune de Vis.
Foarte gustos si foarte elegant.Se poate färä probleme intrun elegant Menü integra.

Unknown spunea...

Ai dreptate,Jacob! Este si foarte gustos si elegant! Cand folosesti "perfect" intr-un comentariu pentru retetele mele,mi se umple inima de fericire stiind ca vine din partea unui adevarat maestru;) ! Multumesc mult!

Maria spunea...

Dear Julia, I have a award for you in my blog. Please come and take it!Thanks! Kisses, Maria!

ama spunea...

foarte, foarte frumos arata! bravo!

Jack T spunea...

Hallo Julia,

mi-a intrat in Singe sä analises orice Creatiune, pentru cä de la mine cer incä totul. In Punctul ästa sint tare sever , da eu admir sincer ce este bun si frumos.
Si sä nu crezi cä eu analises dupä Simt de Burtä, eu fac ca si Jurry in Gastronomie. Dupä normele astea anlises.
Iti doresc o Zi fainä.
Jacob

Unknown spunea...

Dear,Mikkey,thank you very very much but i will take it later because now i have some things to make.Kisses!!!!!

Unknown spunea...

Multumesc,Ama! Il poti incerca caci nu vei da gres cu el ;) !

Unknown spunea...

Jacob,danke! :)

Chantal spunea...

Ça semble vraiment très bon!

Barbara Bakes spunea...

I love this idea of wrapping it in foil and putting it back on the grill to finish cooking! Looks delicious!

Unknown spunea...

Thank you very much,Chantal! Many kisses!

Unknown spunea...

Barbara,i am glad you like it! It is very very good!

dn spunea...

stiam de reteta...este foarte bun si foarte gustos. Felicitari pt blog!

Unknown spunea...

Multumesc frumos,Dn!