luni, 28 septembrie 2009

Pui cu smantana si cartofi


2 pulpe de pui
200g smantana
5 cartofi
2 cepe
1 lingurita faina
150g cascaval
sare, piper, boia dulce.
Reteta este a lui Edith dar eu am facut-o dupa ingredientele pe care le aveam deja in casa si cu mici modificari.
-Condimentam pulpele taiate in doua si le bagam la cuptor pentru 25 min.
-Curatam ceapa, o tocam marunt si o calim impreuna cu cartofii taiati cubulete, dar nu lasam foarte mult, ci sa fie facute doar pe jumatate.
-Acest amestec il adaugam peste pulpe.
-Bagam iar la cuptor si mai lasam in jur de 20 min.
-Intre timp amestecam smantana cu faina, cascavalul si boia. Turnam peste pui si mai lasam apoi inca 10 min in cuptor.
Dupa cum spunea si Edith, intr-adevar merge cu rosii, asa ca noi am servit alaturi de salata de rosii si castraveti.

3 comentarii:

Edith spunea...

Sa va fie de bine si te pup ca mai ai putin si imi incerci toate retetele :)) Merci frumos! :)

Unknown spunea...

Multumim :)! Te pup si eu, Edith ca pui mereu numai retete bune! Nu e vina mea ca le incerc;) ! Asa ar trebui sa faca toti deoarece nu vor avea regrete;) !

Edith spunea...

Te pupic, esti o dragutza si jumatate :)Ma bucur tare ca iti plac! :)