miercuri, 31 octombrie 2012

Scalopina de pui cu ciuperci


  
Fara discutii aceasta reteta este una dintre cele mai bune pe care le-am gatit vreodata. Daca nu s-ar depune asa de repede, cred ca as fi in stare sa o gatesc zilnic :D. Iata ce ne trebuie :


INGREDIENTE:

 500g piept de pui
400g ciuperci albe proaspete
200ml smantana
150g unt
faina
sare si piper.






Prima data taiem pieptul de pui ca pentru snitele, insa fara sa-l mai batem. Il dam bine prin faina dupa care il rumenim in untul incins. Se intoarce in tigaie dupa o parte pe alta numai dupa ce prinde crusta si se rumeneste bine pe prima parte. Untul ajuta carnea de pui sa fie frageda si suculenta.
Curatam ciupercile, le spalam si le taiem felii. Le rumenim si pe ele in untul ramas de la pui. Dupa ce ciupercile se soteaza bine, adaugam smantana si potrivim de sare si piper. Servim ciupercile alaturi de pieptul de pui. Iese minunat!
Va recomand sincer aceasta reteta celor care inca nu au gustat acest deliciu!
 










2 comentarii:

Anonim spunea...

Nici nu-ti poti imagina cat de mult imi place aceasta mancare...si eu fac des! :)
Pup

Carila Gabriela spunea...

E SUUUPER RETETA ASTA!
AM S-O INCERC SI EU, CA DE MULT TIMP M-AM TOT GANDIT LA EA.
TE PUP DRAGA VERISOARA!