luni, 13 februarie 2012

Cannelloni cu carne




O reteta ce astepta sa fie postata de ceva timp este aceasta. Una delicios de gustoasa care trebuie incercata imediat!


Ingrediente:
15 paste cannelloni
400g carne tocata amestec vita si porc
1 ceapa
1 catel de usturoi
2 linguri ulei de masline
25g unt
2 linguri pasta de tomate(optional)
busuioc proaspat
sare si piper.

Sos Bechamel:
1l lapte
50g unt
3 linguri faina
nucsoara macinata
sare si piper.

Cascaval si parmezan ras.


Preparam sosul Bechamel astfel:
-Se topeste unul la foc mic, se adauga faina si se amesteca repede pana untul absoarbe toata faina. Se toarna laptele, amestecand continuu in sos pentru a evita formarea cocoloaselor. Fierbem sosul pana acesta se ingroasa un pic. Nu trebuie sa fie foarte gros pentru aceste paste. La sfarsit luam de pe foc si potrivim gustul cu sare, piper si nucsoara.






Se pune uleiul pe foc, se adauga si untul si se lasa sa se topeasca.
Se adauga ceapa tocata marunt si usturoiul zdrobit. Lasam sa se caleasca bine impreuna.
Se adauga amestecul de carne si se amesteca bine pana carnea se rumeneste putin. Adaugam si pasta de tomate (optional).







Dupa ce umplutura de carne este gata, se adauga sare, piper, jumatate din parmezanul ras, 4 linguri de sos Bechamel si busuioc proaspat tocat marunt. Se umplu pastele cu acest amestec.
Turnam pe fundul unei tavi putin sos Bechamel apoi incepem sa asezam pastele umplute iar in cele din urma turnam restul de sos peste ele.
Deasupra presaram cascaval si parmezan ras.
Introducem tava in cuptorul preincalzit la 180C si lasam ca pastele sa se umfle bine si sa se rumeneasca frumos.



 


A iesit delicios de bun!

10 comentarii:

miremirc spunea...

Imi plac f f f fmult ! :)

Ioana V. spunea...

ce ispititor arata! as manca si eu...

Lia Maria Grozi spunea...

Tare bine arata...sigur a fost si delicioasa yumi,yumi.
pupici

Anonim spunea...

buna,

am albit tot asteptind o reteta de cannelloni. una clara,asa ca pt creierasul meu. acu' sper sa-mi si iasa,sa nu ma inverzesc cind scot tava din cuptor.
multumesc. pup. o seara buna.
Corina.

pansy spunea...

Foarte bune cannelloni cu carne !

langmina spunea...

Imi plac!Arata foarte bine!

Unknown spunea...

Cu mare placere! A fost o reteta delicioasa si pentru noi...cel mai mult ne-a placut crusta formata deasupra cu parmezan si cascaval :D.
Aileiiii...mi s-a facut iar pofta :)).

Dorina spunea...

Mi-ai facut pofta , nu am mai facut de mult .

Chivu Adrian spunea...

Un deliciu .... iam iam :X !

Unknown spunea...

Parca deja mi-e dor sa gust cannelloni si cand vad iar pozele mi se face o pofta si mai, mai as face reteta din nou:D.