sâmbătă, 28 martie 2009

Ce te face sa te lingi pe degete?


Laura,multumesc de aceasta frumoasa leapsa!O sa incerc sa spun si eu pe rand sa raspund la intrebarea : Ce te face sa te lingi pe degete?Deci lista mea este urmatoarea :
1.Branza - as manca non-stop numai branza si cu toate ca nu am mancat toate tipurile existente de branza , as incerca fara ezitare un alt nou fel.
2.Pepene verde - ador pepenele,insa mai mult de o felie nu pot manca niciodata:)
3.Fructe de padure - zmeura,mure,afine,fragi...hmmm...cat de bine mai suna
4.Inghetata - de multe ori nu o mananc,nu pentru ca nu-mi place...chiar o iubesc,insa...se pune ...asa ca o evit cat pot.Dar ea stie ce sentimente am fata de ea si ma iarta:)
5.Cafeaua cu frisca - fara ea nu ma pot trezi :) Cand deschid ochii dimineata,parca ii aud glasul din bucatarie...deci,cum oare sa trec pe langa ea?
6.Pui marinat cu orez - reteta care se gaseste si la mine pe blog si care chiar te face sa te lingi pe degete.E nemaipomenit de bun!
7.Bors de perisoare - offf...nici nu stiti prin ce incercari trece sufletul meu acum cand scriu despre toate cate imi plac :)
8.Pui cu masline si ardei - reteta o gasiti tot aici.E divin!
9.Supa de rosii - imi incanta gusturile si in acelasi timp ma face sa-mi amintesc de acasa...de mama.
Cam atat.Sper sa nu fi uitat nimic.
Ofer si eu aceasta leapsa celor care nu au primit-o si care vor sa ne impartaseasca numele delicateselor ce le inebunesc simturile:)Va pup si sper sa ridicati toti si toate aceasta minunata leapsa!

Niciun comentariu: