miercuri, 18 februarie 2009

Cartofi copti,umpluti cu crema de branza




INGREDIENTE:
9 cartofi mai maricei
200g branza de oi(a mea a fost foarte sarata si am lasat-o la desarat o noapte)
200g smantana
2 cepe verzi
cateva fire de patrunjel verde
delikat
sare(daca mai e nevoie)
piper.



Spalam cartofii bine,apoi ii asezam in tava si ii bagam la 180C la copt .
Dupa ce sunt gata,ii scoatem,ii lasam sa se mai raceasca apoi taiem cate un capacel si cu ajutorul unei lingurite scoatem putin miez.
Se paseaza foarte bine branza,apoi se amesteca cu smantana,cu ceapa verde tocata marunt,cu patrunjelul tocat si el si condimentam dupa gust.
Crema asta am bagat-o la blender si mi-a iesit colorata intr-o nuanta de verde deschis natural :)
Am umplut cartofii cu ea si am ornat cu cate o frunzulita de patrunjel verde.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Am blocat-o si eu.Nu stiam de aceasta intamplare.

Diana spunea...

Iulia tare bine arata cartofiorii tai! Imi plac la nebunie cartofii copti, si cu branza cred ca-s o nebunie! O sa incerc si eu reteta. Pupici!

Unknown spunea...

Sunt foarte buni,Diana! Merita sa-i incerci.Pupici :* !!!